KLUB19 sluit af bij Trapop!
Het seizoen met maandelijkse KLUB19 jamsessies wordt traditioneel afgesloten met een podiumprogramma bij Trapop! Er staan 5 bands op het programma.
Dit is geen reguliere jamsessie maar een knallende showcase voor publiek. Onderstaande bands zijn actief geweest in de KLUB19 jamsessies of ander programma. Als het schema het toelaat is er ook nog vrij in te vullen ruimte aan het einde van de avond.
Line up
19:15:
LEKS
19:45:
De Goudenrak
20:15:
Pilates
20:45:
The Crew
21:15:
Slik
Jamsessies
De Jamsessies zijn er om andere muzikanten (12-19 jaar) te ontmoeten en samen muziek te maken.
Ook als je geen ervaring hebt of nog nooit samen hebt gespeeld, maar gewoon lekker muziek wil maken met anderen. Wie weet vind je hier de drummer die je nog zocht en richten jullie samen een band op. Een maaltijd wordt voor je geregeld.
Deelname is gratis en aanmelden kan via dm @KLUB19 op instagram of per mail via boris@klub19.nl
Volg de updates ook via @klub19 op Instagram